sobota 12. dubna 2014

Kawar denní hydratační krém s UV filtrem

 
Ahoj, vítám Vás u dnešní recenze na denní hydratační krém od značky Kawar. Kosmetika Kawar je vyráběna v Jordánsku. Kosmetika obsahuje extrakt z mrtvého moře. U téhle značky najdete sůl z mrtvého moře, tuhé mýdlo, denní a noční krém a krém na ruce. Na internetu jsem četla samou chválu na tuhle kosmetiku a tenhle krém. Proto jsem čekala víc, než jsem dostala! Vrhneme se na recenzi.
 
Krém
 
 
 
Popis + složení
 
Konzistence
 
Popis krému: Do hloubky pronikající hydratační krém s minerály z Mrtvého moře zvyšuje vlhkost, pevnost a pružnost pleti. Obsažené minerály a ochranný UV filtr zaručí vaší pleti výživu a ochranu po celý den. Vaše pleť bude svěží, vláčná a jemná na dotek. Velmi rychle se vstřebává a nezanechává pleť mastnou. Pro všechny typy pleti. Naneste každé ráno na důkladně vyčištěnou pleť. Aplikujte malé množství krému na obličej, krk a dekolt a jemně vmasírujte krouživými pohyby směrem nahoru. Pro noční regeneraci doporučujeme používat Noční krém Kawar.
Objem: 50 ml

Můj názor: Díky pozitivním recenzím na internetu jsem byla natěšená až si ho koupím a vyzkouším. Koupila jsem ho v tetě myslím do 200,- Kč. Na první pohled se mi líbí balení a navíc nemusíte sahat do kalíšku jen vymáčknete a mažete, kdo maže ten jede :-D. Já jsem z krému byla opravdu unešená. Krém se krásně na pleť nanášel, rychle se vstřebal a hydratoval. Bohužel asi po týdnu, co jsem krém používala se mi začalo dělat víc a víc pupínků (černé i bílé). Nechtěla jsem uvěřit, že to mám z tohoto krému, který si všichni chválí. Tak jsem krém používala dál a to jsem neměla - ještě více pupínků a červená, podrážděná pleť. Takže krém za sebe nedoporučuji, pokud jste citlivka jako já a po některých krémech máte pupínky. Za mě je to propadák!

Máte s krémem zkušenosti? Nebo s jiným produktem od značky Kawar?
 
Mějte krásný den. Fotka je s fialovými vlásky, jak se Vám líbí? Je to starší fotka.
 
☺ ☺ ☺ Vaše Kyrkys ☺ ☺ ☺


8 komentářů:

  1. tak to je děsný takhle se osypat po krému =/ jinak na fptce si nááádhernááá ♥ skvělá momentka

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  2. Tess Mart: Ještě se z toho léčím :D Moje pleť je celkově hrozná :-( Ale mám objednanou další kosmetiku na zkoušení :P A děkuji kočko♥

    OdpovědětVymazat
  3. Kyrkys tak snad se konečně zadaří =) kdyby ne zkus z manufaktury pleťový elixír nebo ten monoi olej =)

    OdpovědětVymazat
  4. Tess Mart: Objednala jsem si ručně dělanou kosmetiku bez všelijakých chemií ♥ Děkuji za tipy kočko ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Jakou ručně dělanou kosmetiku bez chemikálií prosím? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Anetátor Anetátorový: Naprosto mě uchvátila dělaná kosmetika od téhle paní : http://www.fler.cz/essence Hned jsem udělala objednávku a jsem zvědavá. Zatím jsou na ní dobré ohlasy.

    OdpovědětVymazat
  7. Kyrkys jakouuu? tu tiaré kosmetiku?! budeš spokojená to ti garantuju =)

    OdpovědětVymazat
  8. Mrkni na předchozí komentář je tam odkaz :-)

    OdpovědětVymazat