pondělí 28. dubna 2014

Týden ve fotkách - 27.4.2014


Ahojky, včera byla neděle a to znamená, že je čas na článek - týden ve fotkách. Podlehla jsem angíně, takže jsem včera ležela celý den a dneska jsem sedla k PC. Za chvilku půjdu zase ležet. Snad se z angíny dostanu, co nejrychleji. Taky Vás nebaví ležet, když jste nemocný? Fotky můžete zvětšit kliknutím na fotku.

Neberu antikonceci
 
Už neberu antikoncepci a cítím se bez ní lépe. Pociťuji vetší zájem o sex - teď bych mohla furt :D. Nemám časté bolesti hlavy atd. Určitě pak napíšu článek, jak se cítím bez ní.

Dermaheal čistící pěna

Zatím nejlepší pěna, kterou jsem vyzkoušela. Cena je sice větší, ale stojí za to ji vyzkoušet. Krásně čistí a zbaví make-upu. Doporučuji.

Žrádlo

 Jednoduchý, ale přitom dobrý nápad na oběd. Recept: Hladkou mouku já dávám od oka asi 500gramů, špetka soli a cukru, lupnu tam sušené droždí a mléko také od oka a smíchám, zasypu moukou a nechám nakynout a hurá Kyrkyslangoše jsou na světě
 
Nehty




Nehty jsem střídala podle nálady. Co se Vám líbí víc?

Vlasy

Vlasy jsem si natočila pomocí natáček do vody. Super je, že si neničíte vlasy teplem. Líbí? Mě se to líbí, ale kdybych byla nalíčená, tak by to vypadalo lépe :D.

Jaký byl Váš týden?



8 komentářů:

  1. Kyrkys ale vypadá s kapkou oranžový =D nebo mám dva displeje na dvou noteboocích =D

    OdpovědětVymazat
  2. aké sú to natáčky do vody? :)))) vyzerá to super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Veronika Baginová: Mám je po mamince a jsem za ně moc ráda, jinak zkus najít někde na netu ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Já určitě langoše podle Kyrkys vyzkouším :) !
    Nehty se mi moc líbí :))

    OdpovědětVymazat
  5. Romana Lánská: Děkuji a dej vědět, jak Vám chutnal Kyrkyslangoš :D

    OdpovědětVymazat