sobota 26. dubna 2014

Dermaheal čistící pěna 150ml


Ahoj krásky, dalším produktem, který bych Vám chtěla představit a napsat na něj svůj názor je čistící pěna od Dermaheal. Musím říct, že jsem s ní opravdu spokojená. A rovnou se na to vrhneme! Fotky můžete zvětšit kliknutím na fotku.
 
Čistící pěna 




 
 
Popis: Čisticí pěna Dermaheal je ideálním přípravkem pro čištění pleti. Jemně odstraní nečistoty a také veškerý make-up. Zanechá vaši pokožku viditelně jemnou, hladkou i pružnou. Minimalizuje rozšířené póry a zahlazuje drobné nedokonalosti. Působí jako prevence proti vzniku akné a redukuje již stávající akné. Použitím tohoto výrobku spojíte příjemné s užitečným a odměnou vám bude hladká čistá pleť.
 
Složení:
Komplex peptidů - antibakteriální účinek, působí proti rozšířeným pórům, akné a proti stárnutí pleti. 
Kyselina myristová - působí proti virům, mikrobům, houbám a kvasinkám. 
Kyselina laurová - je hlavní složkou kokosového oleje, má antibakteriální a dezinfekční účinek, navíc pokožku krásně hydratuje. 
Ricinový olej - napomáhá k odstranění bradaviček, jizviček a působí proti vráskám. 
Sójový olej - nepostradatelný pro růst, výživu a regeneraci tkání. 
Betain - detoxikuje organismus, tlumí růst bakterií. 
Lecitin - zvyšuje intenzitu dýchání kůže, reguluje buněčnou výměnu. Ovlivňuje měkkost a ohebnost pokožky. 
Glycerín - poskytuje hydratační a změkčující účinek.
Propylen glykol - hydratační účinek.
Včelí vosk - antibakteriální účinek. 
 
Můj názor: Moc se mi líbí balení. Pěna stojí 519,- Kč a ZDE ji můžete sehnat. Musím uznat, že voní velmi příjemně. Pěnou jsem čistila pleť každé ráno a večer. Stačí ji opravdu maličko, jelikož hodně pění. Vždy jsem opláchla pleť vlažnou vodou, vymáčkla trošku pěny do dlaně a napěnila a krouživými pohyby důkladně pleť umyla. Odstraňuje i make-up a to velmi oceňuji. Následně jsem pěnu smyla a aplikovala na pleť svůj oblíbený krém. Vždy po umytí pleti jsem se cítila svěží a čistá - nečekaně :D, ale měla jsem takový příjemný pocit na pleti. Pěna dobře umyje, zmenšuje rozšířené póry a díky složení šetrně umyje a pleť není podrážděná. Za sebe doporučuji jsem opravdu spokojená.
 
Máte zkušenosti s čistící pěnou nebo jiným produktem od Dermaheal? Zaujala Vás?
 
♥ ♥ ♥ Vaše Kyrkys ♥ ♥ ♥

3 komentáře:

  1. ta cena je celkem dost když to nemáš jak vyzkoušet =(

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  2. Zní to skvěle až na tu cenu :-D Ale zase asi vydrží dlouho, když jí stačí tak málo :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tess Mart: To je pravda, ale stačí jim napsat e-mail o vzoreček, třeba pošlou :-)

    Munkey: Ano vydrží dlouho ♥

    OdpovědětVymazat