středa 23. dubna 2014

Bione šampon s arganovým olejem, regenerační šampon

 
Ahoj všem, dnešní článek bude o regeneračním šamponu od Bione. Od kosmetiky Bione jsem vyzkoušela dva krémy a byla jsem moc spokojená, dále jsem měla tonikum a taky super. Tenhle šampon jsem koupila v Globusu a stál do 60,- Kč.
  Šampon




Můj názor?
Balení šamponu se mi líbí. Konzistence šamponu je hustější a nažloutlá díky složkám, které obsahuje. Vlasy jsem tímto šamponem myla jednou, jelikož má velkou mycí schopnost a krásně pění, navíc ho stačí maličko a dlouho vydrží. Po používání šamponu se mi už tolik nemastí vlasy a jsou objemnější. Navíc po šamponu vlasy krásně voní. Vlasy jsou lesklé, objemné a krásně se mi po něm vlasy rozčesávají. Nedoporučuji na suché vlasy, jelikož by vlasy vysušil ještě víc a to pro suché vlasy není nic dobrého. Za sebe doporučuji.

Jestli Vás trápí mastné, jemné vlasy, tak doporučuji. Klidně bych si šampon koupila znovu. Máte se šamponem zkušenosti?
 
Mějte se krásně. ☺ Vaše Kyrkys ☺

9 komentářů:

  1. zase jsem se na něj zapoměla v Bille kouknbout, zda ho mají =DDD

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  2. Tess Mart: Měla by ses kouknout jako je super ☺ :D

    OdpovědětVymazat
  3. Kyrkys snad zítra pokud si moje hlava děravá vzpomene =)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  4. Já ho tuhle chtěla kupovat mamce, nakonec asi pořídíme jen kondicionér ve spreji (jsem dokonale spokojená s tímtéž kondicionérem z jiné řady - obilné klíčky a keratin, má modrou etiketu), ale věřím že i šampony budou skvělé. Za málo peněz opravdu hooodně muziky!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  5. Šampon je super. Taky chci pořídit buď sprej nebo kondicionér

    OdpovědětVymazat
  6. tak ten si určitě koupím, nemusím pro něj ani hodit daleko, neboť v globuse pracuji :-) díky za tip rozhodně vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Lucinda Suede: Tak to mrkni :-) A dej vědět, jak Ti vyhovuje :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám Bione šampon Panthenol a je skvělý! :)

    OdpovědětVymazat