středa 16. dubna 2014

Alverde - noční kofeinové sérum na řasy

 
Ahoj sluníčka, dnešní článek se bude týkat řas a to konkrétně jejich výživě.  Fotky můžete zvětšit kliknutím na fotku.
 
Můj pocit
Sérum jsem si koupila někdy v srpnu, ale nedokopala jsem se napsat recenzi. Sérum jsem pořídila za 99,- Kč v Dmku. Jedná se o noční sérum, které obsahuje cenné oleje a výtažek z lesních plodů. Posiluje a regeneruje řasy během spánku. Má klasický obal jako řasenka a náplň jsem měla takovou mléčnou, což při aplikaci bylo na řasách vidět. Co se týká účinku, tak jsem na internetu četla chválu, ale teda mě to s řasy nic neudělalo a přišlo mi, že mi řasy začaly víc padat! Opravdu jsem večer při odlíčení měla na tampónku 2-3 řasy a tak jsem ho už vyhodila a přestala používat! Sérum nedoporučuji.
 
Můj tip 
Jestli chcete mít řasy vyživené a dlouhé, tak doporučuji ricinový olej v bio kvalitě. Ricinový olej je rostlinný olej, získávaný ze semen Skočce obecného (ricinovníku). Je bohatý na minerální látky a mastné kyseliny. Používá se také k zesílení a zhuštění řas. Pro zesílení a zhuštění řas: olej kápneme na vatovou tyčinku či starou řasenku a potíráme s ním řasy, nebo kápneme kapku přímo na okraj víček a prstem rozetřeme. Jelikož moje známá používá ricinový olej a nemůže si to vynachválit, tak jsem si ho objednala také a budu zkoušet a nafotím Vám fotky před a po, ale chce to delší používání.
 
 
 
Máte se sérem zkušenosti? Já za sebe nedoporučuji. Kupte si raději ricinový olej.
 
♥ ♥ ♥ Vaše Kyrkys ♥ ♥ ♥


10 komentářů:

  1. Škoda, ale ricinový olej si taky chci pořídit... výhledově ;-D

    OdpovědětVymazat
  2. Munkey: Neříkám, že někomu vyhovovat nebude, ale za mě katastrofa!

    OdpovědětVymazat
  3. Ricinový olej je poklad! A navíc extra hojivý. Jakmile má člověk blbý den a oháže se mu ksicht po špatně umytých jahodách, z nachlazení, nebo nějakého jiného neřádstva, stačí večer navlhčit obličej, omatlat riciňákem a jít chrupkat. Ráno je ksichtík jako nový! :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych si šla asi dát lano, kdybych každý večer na tampónu měla 2-3 řasy...to je jak noční můra z Elm street...

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  5. Bebe - Růžový chroust: Tak to slyším ráda, nedávno jsem si ho objednala a nemůžu se dočkat až mi olej i s ostatními věcmi přijde.

    Tess Mart: Kvůli řasám? :D To by byla škoda :D ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Kyrkys jestli jsem na něco hrdá, tak na to jak mám hodně řas a hlavně husté, minule jsem měla v autě infarktový stav, když mě na prstě zůstali dvě řasy a hned jsem si to kontrolovala =D škoda? myslíš? no nevím =D

    OdpovědětVymazat
  7. Tess Mart: :D :D Jo byla by to škoda :D

    OdpovědětVymazat
  8. Kyrkys někoho tak retardovanýho je těžký najít, co? =DDD

    OdpovědětVymazat
  9. Já si sérum taky koupila a mám na něj stejný názor, zbytečně vyhozené peníze....:(. Ale krásná recenze Kyrkys :).

    OdpovědětVymazat
  10. Tess Mart: Nééé!! Jsi milý a krásný člověk a ráda čtu tvůj blog, bohužel často nekomentuji.

    Lena Čerge: Ahoj kočko, děkuji moc a máš pravdu je k ničemu.

    OdpovědětVymazat