čtvrtek 17. dubna 2014

Pantene Aqua light dvoufázový sprej - výživa pro jemné vlasy

 
Ahoj všem, dnes je tu další recenze na lehký sprej od Pantene. Nemohla jsem se dokopat napsat na sprej recenzi. Sprej jsem si koupila pro lepší rozčesávání, jelikož jsem nečekala žádnou výživu, která se stejnak nedostavila. A můžeme se vrhnout na recenzi.
 
Sprej


Popis: Pomáhá vyživovat jemné vlasy s nulovým pocitem zatížení. Dvoufázový pečující sprej vyživuje vaše vlasy do hloubky a chrání je proti poškození s nulovým pocitem zatížení. Napomáhá vlasy vyživovat, udržuje je hladké a snadno rozčesatelné mezi umytím. Návod k použití: Dobře protřepejte a aplikujte na ty partie vlasů, které vyžadují výživu bez zatížení. Přípravek lze použít jak na vlhké, tak na suché vlasy. Neoplachujte.

Můj názor: Sprej už mám opravdu dlouho a jsem s ním celkem spokojená. Aplikuji ho na vlhké vlasy a do vlasů vmasíruji. Vlasy se lépe rozčesávají. Nečekejte extra výživu vlasů a určitě nepůsobí do hloubky vlasů. Vlasům nedá nic vyživujícího. Je pravda, že po aplikaci spreje do vlhkých vlasů jsou vlasy lesklé, hladké a lépe se rozčesávají. Celkové vlasy vypadají krásně, ale nedá jim nic dlouhodobě. Doporučuji lidem, co nečekají extra péči nebo mají jemné vlasy.

Máte se sprejem zkušenosti? Jak jste se sprejem spokojeni?
 
♥ ♥ ♥ Mějte se krásně ♥ ♥ ♥

5 komentářů:

  1. Tak proto rozčesávání bych si ho klidně koupila,jelikož by se mi po něm asi moc vlasy nemastily :) ale jinak je to nejspíš pro mé hodně suché vlasy zbytečné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jak jsem ti psala na fb, sprej udělá hezký vlsy na cca pár hodin a hezky je ovoní a pak to stejně spadne....prostě na nic =/

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  3. Caroline: Taky si myslím.

    Tess Mart: jj

    OdpovědětVymazat
  4. za mě určitě NE! kdo má sklon k mastnějším vlasům, myslím že stím bude mít stejný problém jako já, já už Pantene šampony a další přípravky na vlasy vůbec nekupuju, vlasy to dost zatěžuje a blbě mi po dlouhodobým používání této značky chytala barva, takže to na vlasech dělá nánosy a ano jdou po tom krásně vlasy rozčesat, to určitě, ale to je tak vše, používám teď na vlasy kosmetiku Alverde a kdo má problém s mastnějšími vlasy, určitě můžu doporučit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Michela Ledrová: Alverde jsem měla a nic moc :-)

    OdpovědětVymazat