středa 30. dubna 2014

MUA Fashionista rtěnka v odstínu 5 Buff


Krásný sluneční den všem,

snad si dnes užijete sluníčka víc něž já, jelikož jsem stále nemocná. Ani nemoc mě nezastaví před psaním. Až dopíšu recenzi mažu si lehnout, pokud mě zase něco nezastaví.

Dnešní recenze se bude týkat nude rtěnky od MUA. Každá z nás by měla mít nude rtěnku doma a to hlavně proto, že se hodí ke všemu. Nude rtěnka se hodí k výraznému nebo přirozenému líčení. Já vlastním asi 4 nude rtěnky a věřte, že každá je úplně jiná a není lehké sehnat takovou, která Vám sedne. Jak si vlastně pořídit tu, která mi sedí? Určitě při výběru dbejte na Váš tón pleti. Ke světlé pleti bych volila jasně růžové nebo béžové. Ke středně tmavé pleti nejlépe prospějí béžové a růžové tóny. Pokud vlastníte tmavou kůži rozhodně neuděláte chybu s odstíny dohněda. Tohle není konečné pravidlo, jednoduše to chce zkoušet.

Nedávno jsem narazila na super nude rtěnku a jsem s ní spokojená. Řekla bych, že sedne světlé i středně tmavé pleti. Vrhneme se na recenzi. Fotky můžete zvětšit kliknutím na fotku.

Rtěnka přišla v krásné krabičce
 
 
 
Moc se mi líbí krabička a nechala jsem si ji doteď, asi jsem divná :D. Na krabičce najdete odstín a složení, což oceňuji - no schválně, jestli někde v drogérii jsou na rtěnkách složení? Já jsem v drogérii ještě nikdy nenašla na rtěnce složení. Našel někdo z Vás složení na rtěnce v drogérii? Jsem zvědavá na odpovědi.
 
Rtěnka
 
 
 
Rtěnka vypadá díky balení luxusně. Balení rtěnky je moc krásné. Rtěnka se krásně skladuje, jelikož balení není tlusté, ale jednoduché. Určitě to ocení vizážista pro lepší uskladnění. A já to ocenila taky, jelikož mám plný kufřík a rtěnka se tam ještě vejde. Budu muset něco vymyslet.

Rtěnka má 2 gramy a dá se sehnat za 99,- Kč. Pokud se Vám líbí mrkněte sem na e-shop mají už jen odstín Coral, což je také pěkná barvička.

Rtěnka rty hydratuje a nezvýrazňuje suché místa na rtech - pokud máte suché rty vždy aplikujte pod rtěnku trošku balzámu. Má krémovitou konzistenci, což je vidět na fotkách. Můžu potvrdit, že rtěnka s konturkou vydrží okolo 2-3 hodiny (pokud nejíte a nepijete). Rtěnka navíc krásně voní a ta vůně mi připomíná kokos, vanilku, kakaové máslo. Opravdu krásně voní.

 Rtěnka na rtech


Tady je vidět ta krásná nude barvička, která mi připomíná barvou bohužel už neexistující rtěnky od Essence, která byla v odstínu 52 In The Nude. Kdybych je měla srovnat, tak tahle od MUA vydrží déle a celkově mi přijde lepší.

Rtěnka na ruce


Zde můžete vidět, že opravdu na ruce rtěnky vypadají jinak a na rtech opravdu vypadá lépe. Nezapomínejte, že rty jsou do růžovo-červena a tak na rtech to bude jiná barvička! Tady je vidět ta krémovitá konzistence.

Zaujala Vás rtěnka? Nosíte nude rtěnky, která je Vaše nejoblíbenější?
 
☺ ☺ ☺ Mějte krásný den ☺ ☺ ☺



9 komentářů:

  1. tieto farbičky síce až tak veľmi nemusím, ale občas príde rad aj na ne:) a hlavne prajem skoré uzdravenie, byť chorá, keď je vonku krásne je vždy hrôza!:/

    OdpovědětVymazat
  2. složení jsem na rtěnce fakt neviděla =/ je krásná =) sluší ti

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  3. Pekna farbicka :).... Ja nude odtiene nosim len niekedy, ked mam velmi vyrazne oci.

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle tělové barvy moc ráda nemám, ale po tom, co jsem vyzkoušela jednu od Avonu a okolí mi řeklo že mi sluší, musím se po nějaké podívat :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Ela z alliknowaboutcosmetics.blogspot.sk: Jsem pěkně nasraná :D Venku vedro a já nemocná :D

    Alice in Wonderland CZ: Děkuji ♥

    Tess Mart: Viď? Já taky ne :-( Děkuji moc kočko ☺

    Tereza loves make-up: Děkuji, já taky :-)

    JBYbyPetra ♥: No vidíš, chce to zkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nude rtěnky se mi vůůůůůbec nelíbí a docela mě štve, jak o nich všude všichni píšou (to ale není tvoje chyba). Vadí mi, jak všichni tvrdí, že nude rtěnky sluší všem a hodí se ke všemu - ke mně tedy ne a ani ke dvoum mým nejlepším kamarádkám. A navíc se to nelíbí ani chlapům :D. Navíc i kdyby mi to slušelo, tak nude rtěnky se hodí na nějaké denní nošení, ale já normálně rtěnky nenosím, spíš na nějakou příležitost, a to si dám nějakou výraznou červenou :).

    OdpovědětVymazat
  7. Marťa: No tak já si to stále myslím, že se hodí ke všemu, jinak je jasné, že se to každému nelíbí :-)

    OdpovědětVymazat