pondělí 14. dubna 2014

Týden ve fotkách - 13.4.2014


Ahoj kočky a kočičáci :D. Dnešní článek shrne můj týden ve fotkách. První den v týdnu jsem jela s kamarády do Německa - pár fotek pro Vás mám, ale nevzala jsem si sebou foťák, ale příště to napravím. Je tam takových krásných věcí a té kosmetiky - Kyrkysráj ♥ ♥. A teď se vrhneme na článek.

Co pro Vás chystám?
 



Jako první Vám ukážu, jaké recenze můžete čekat, ale je toho více nebojte se. Mám tu nové masky od Skin79. Nedávno jsem recenzovala fialovou a oranžovou a byla jsem spokojená. Teď budu testovat ještě další a vyzkouším všechny. Jsem zvědavá, jaká maska bude ta nejlepší.

Další je paletka od W7, tvářenka od Famous a rtěnka od MUA. Zatím jsem zkoušela trošičku, ale jsem překvapená, ale více se budu vykecávat nebo spíše psát v recenzi. Máte s nějakým výrobkem zkušenost?

Jenom se cpu a kynu


Poslední dobou ujíždím na Siřejovických brambůrkách. Mám nejraději slaně, ale nepohrdnu žádnou příchutí. Na fotce nejsem nalíčená, tak se mě nelekejte, navíc mám přítelovo mikinu. 

Další věcí, kterou miluji je mléčná rýže. Nemám konkrétní značku mě chutnájí všechny, ale dvakrát jsem si kupovala v Německu velký kýbl rýže a to bylo maso! Furt jsem ji ujídala, když jsem měla na něco chuť. Já ji prostě miluju :D.

Další příběh s pavoukem?!

Nevím, jestli je u nás doma invaze pavouků, ale už mě to nebaví - nacházím se na místech, kde bych je nečekala. Znáte to: Jdete do kuchyně okolo umyvadla a něco periferně vidím, zastavím se a hledám to něco, co mě vyděsilo a nemá tam být! ÁÁÁÁ byl to PAVOUK! Proč mi nedají pokoj :D Nejdřív na záchodě a už dvakrát u našeho umyvadla? Musela jsem přítele poprosit ať ho zabije. A vždy, když jdu okolo umyvadla nahlédnu, jestli tam není :D. Tfuj, tfuj :D

Německo

Tohle byla příprava k další fotce. Kamarádka mě vyfotila u MÜLLERA. Naprosto boží drogérie, kde mají snad všechno. Možná jsem na fotce povídala něco ve stylu:  „Jani tady mě musíš vyfotit"


V úterý jsem dodělávala s kamarádkou a její mamkou dort pro mého přítele

Tady mě to přestalo bavit a všechny jsem zabila :D. Dělám si srandu. Tohle byl průběh barvení marcipánu. Červené ruce jsou ještě dobré. Taky jsem barvila marcipán na černo, jelikož jsem dělala na dort myš.


Tady se lesknu jako prasátko, ale snažila jsem se vytvarovat kabel k myši z marcipánu. Spíše na první pohled to vypadalo jako tahnuté hovínko :D. Ale nakonec se povedl.


No řekla bych, že na to, že nejsem cukrářka, tak dobré. Unikátní myš z marcipán :D.


Tohle je celý dort. Myslím, že se povedl kluk jeden a jak byl dobrý. Přítel z toho měl velkou radost a to je to nejhezčí. Tímto bych chtěla poděkovat všem, kdo mi pomáhal k uskutečnění dortu.

Co Váš týden? Líbí se Vám dort?

Vaše Kyrkys

8 komentářů:

  1. Budu se těšit na recenzi té paletky, už dlouho chci něco od w7 vyzkoušet :)
    Jinak ta myš se ti povedla :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. táá torta :O parádna :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten dort se ti povedl, fakt pěkný. Těším se na recenzi paletky

    OdpovědětVymazat
  4. Dort je skvělý! Jinak ty máš asi hodně citlivou pleť, co? Když koukám na tu první fotku kde jsi nenalíčená...vypadáš jak já když uběhnu 50m ve sprintu =D

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  5. pred nedávnom som si objednala tú paletku W7 tak som zvedavá aká bude :)

    OdpovědětVymazat
  6. super dort!! :-) jsi šikovná a kamarádka s mamčou taky

    OdpovědětVymazat