úterý 29. dubna 2014

Famous tvářenka v odstínu Keira


Ahoj zlatíčka, dneska si opět dáme recenzi a bude to na dekorativní kosmetiku. Jedná se o tvářenku od Famous. Tvářenku můžete sehnat v 5 odstínech (Angelina, Keira, Penelope, Charlize, Scarlett). Tvářenky jsou naprosto úchvatné, všechny odstíny se mi moc líbí. Já vlastním tvářenku v odstínu Keira a každá vyjde na 159,- Kč a ZDE na ni mají akci za 139,- Kč. PS: Líbí se mi od Famous Shimmer Brick. Fotky můžete zvětšit kliknutím na fotku.

Tvářenka







 Popis: Tvářenky od FAMOUS jsou velmi oblíbené díky své dobré pigmentaci, nádherným přirozeným barvám a luxusnímu balení. Navíc vydrží navěky - balení je opravdu velké. Obsahuje navíc velké zrcátko. Obsah: 7,5 g.

Můj názor: Musím napsat, že mě jako první uchvátilo balení tvářenky, balení je naprosto nádherné. A neříkejte, že se Vám nelíbí. Navíc jako další plus obsahuje i velké zrcátko, což je super na cesty - nemusíte brát zvlášť tvářenku a zrcátko, jelikož to je 2 v 1. Tvářenka je opravdu v mega balení 7,5 gramu a za tu cenu je to bomba a vydrží mi dlouho. Jak můžete vidět na poslední fotce, tvářenka jde spíše do lososova, což není vidět na fotce, kterou jsem fotila venku. Poslední fotka obsahuje lehké čmárnutí a pak silnější je vidět, že je tvářenka dost pigmentovaná. Na tvářích mi vydrží 3-4 hodiny - tady jde o to jakou máte pleť. Já jsem z tvářenky nadšená. Doporučuji. Navíc si každý může vybrat svůj ideální odstín.

Máte zkušenosti s produkty od Famous? Zaujala Vás nějaká tvářenka? Za sebe mohu jen doporučit!
 
☺ ☺ ☺ Mějte krásný den Vaše Kyrkys ☺ ☺ ☺

12 komentářů:

  1. Lonnie eL: Přesně moc se mi líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. balení je opravdu super! Ty názvy jsou podle hereček? Ta výdrž, ale nic moc =/

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  3. Tess Mart: Mě přijde výdrž dobrá 4 hodiny super, nemám problém předělat, kéž bych našla která vydrží, tak dlouho :-) A názvy jsou myslím podle hereček.

    OdpovědětVymazat
  4. Alice in Wonderland CZ: Je úžasná ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Kyrkys se mnou tvářenka vydrží i 15 hodin a ne nějaká drahá, ale třeba Sleek...nemáš mastnější tváře?

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  6. Tes Mart: Stále si sahám na obličej :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Bože tento odstín hledám. Hledám nějaký broskvový. Povětšinou jsem narazila jen na příšerně oranžové. Já vlastním dvě tyto krabičky. Lady Shimmer a Beyonce. Oba dva výrobky bezmezně miluji :)

    OdpovědětVymazat
  8. Lady eS: Ahojky kočko, nafotce venku vypadá do oranžova, ale jinak je to taková lososová barvička :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jééé tak ta je nádherná! :) Já mám strašně ráda třpytky, vůbec mi nevadí že se mi obličej třpytí jak bláznovi, já si dávám třpytivé rozjasňovače klidně na úplně celý obličej a tak bych si určitě nějakou z těchto tvářenek vybrala :). Určitě si nějakou koupím, na eshopu mají spoustu zajímavých odstínů :).

    OdpovědětVymazat
  10. Marťa: Jsou krásná :-) Určitě vyzkoušej ♥

    OdpovědětVymazat