čtvrtek 3. dubna 2014

☺ ☺ ☺ Oblíbené produkty za poslední dobu ☺ ☺ ☺


Krásný sluneční den moje zlatíčka. Dneska se s Vámi podělím o mé oblíbené produkty za poslední dobu. Poslední oblíbené produkty jsem dělala naposledy v říjnu a listopadu. Když si oblíbím produkty, tak u nich zakotvím a nemám potřebu hledat nové. Ten, kdo bude koukat video - pozor jsou tam opakující se slova jako super, je to strašně super. Na opakující se slova si musím dávat pozor. Takže přeji SUPER pokoukáníčko a počteníčko :D. Fotky si můžete zvětšit kliknutím na obrázek.

Pleť, rty

Zinková mast - Obsahuje oxid zinečnatý, který pomáhá proti akné, pupínkům. Díky oxidu zinečnatému je mast bílá. Pokud se mi vytvoří pupínek, namažu si buď celý obličej nebo jen pupínek a do rána je pryč, pokud nemáte silné hnisavé akné. Já akné netrpím, takže soudit nemohu, ale zkusit to můžete. Na místa můžete aplikovat několikrát za den. Já ji většinou používám na noc. Navíc se mi zdá, že mám poslední dobou suchou pleť a pokud použiji zinkovou mast z pleti mi zmizí suchá místa. Mast stojí jen 60,- Kč za 30gramů.
Sudocrem - Antiseptický ochranný krém. Sudocrem je antiseptický ochranný krém, který je unikátní svým složením. Obsažený lanolín napomáhá uklidnit a zvláčnit pokožku. Oxid zinečnatý má adstringentní (stahující) účinek. Benzyl alkohol omezuje bolest a podráždění a má také antibakteriální vlastnosti. Benzyl benzoát a Benzyl cinamát podporují epitalizaci (hojení ran). Sudocrem je vhodné aplikovat při proleženinách, ekzému, akné, při ošetřování popálenin, omrzlin, opruzenin a drobných povrchových oděrek, také je určen pro děti k prevenci a léčbě plenkové dermatitidy. Sudocrem se rychle vstřebává. Opět skvělá věc na akné, pupínky, suchou pokožku. Opět ho aplikuji jako zinkovou mast, klidně na celý obličej nebo jen na pupínek. Vždycky do pokožky vmasíruji. Můžete ho nanášet několikrát denně. Používám zejména na noc. Cena je 150,- Kč za 125 gramů.
Mixa dvoufázový odličovač očí - Jestli máte citlivé oči jako já, tak rychle do něj. Velice dobře a šetrně odličuje. Oči a okolí očí nejsou podrážděné. Řekla bych, že se vyrovná dvoufázovému odličovači od Ryoru. Navíc po odlíčení nemáte olej v očích. Jedno mínus má a to, že by mohlo být větší balení.
Alnatura kokosový olej - Všestranný pomocník, který nikdy nezklame. Používám ho na celé tělo včetně pleti a jsem spokojená. Více v recenzi, kterou chystám. 

Balea balzám na rty - Moje zlatíčko, které rty hydratuje a navíc krásně voní. Parfemace mi připomíná pistáciovou zmrzlinu a někdy marcipán.

Nehty

Miss Sporty olejíček na nehty - Olej je nažloutlý. Obsah je 8 ml. Cena je 50,- Kč. Dokonalost sama. Pokud máte tvrdou nebo suchou kůžičku okolo nehtů, tak doporučuji. Vždy, když se chci kůžičky zbavit, tak předtím použiji olej a jde to snadněji, jelikož opravdu kůžičku změkčí. Opravdu vidím rozdíl a kůžičku už nemám tolik tvrdou. Určitě bych si výrobek opět koupila a za tu cenu je to super výrobek, který Vám doporučuji!

Narůžovělý lak od Miss Sporty- Mám ho nově, takže nebudu dělat závěry. Po nalakování vypadají nehty upraveně a hezky. A vydrží na nehtech  3-4 dny. I tak jsem s ním spokojená. Cena 45,- Kč.
Fruttini krém na ruce s čokoládou a brusinkami - Nejen, že krásně voní po brusinkách a čokoládě i hydratuje a zjemní kůžičku okolo nehtů. Cena okolo 80,- Kč.

Vůně

Elite London Queen - Trio z mandarinky, bergamotu a maliny nejprve dodá jiskřivou vitalitu. Poté tě okouzlí smyslné srdce ze švestky, jasmínu a exotické tahitské tiary. Teplé tóny vanilky a benzoinu smíchaného s pižmem tvoří přitažlivý základ. Celkový dojem nadchne a osvěží všechny smysly. Krásná vůně.

Sjednocení pleti

Dermaheal CC krém pro kompletní korekci - Odstín Natural Beige - Dlouho jsem se snažila vyfotit moji pleť bez CC krému, kde by bylo vidět, že jsem byla nevyspala, kruhy pod očima, rozšířené žilky, červená místa na pleti prostě děsné ráno. Po aplikaci jsem měla pleť krásně sjednocenou. Aplikace je velmi snadná a rychlá - CC krém se snadno vstřebává a příjemně voní. CC krém opravdu dobře kryje. Červená místa a žilky jako bych nikdy neměla a tak mi CC krém pleť zklidnil, hydratoval (což oceňuji, jelikož ji mám suchou). Je vidět, že mi pleť rozjasnil a nevypadala tolik unavená. Vrásky nezvýrazňuje, což mohu potvrdit, jelikož mám pár na čele ☻Velké plus je ochrana před sluncem (SPF30)! CC vydrží opravdu dlouho na pleti (aplikovala jsem ho na pleť kolem 6 hodiny a další vrstvu jsem si aplikovala kolem 16:00). Za sebe doporučuji, jsem s ním spokojená!
The Oriental Gold BB Cream SKIN79 - Tady je vidět, že mám před menstruací a tak pupínky jsou na světě. Je vidět i zčervenání na pleti, žilky okolo nosu a na tvářích, rozšířen póry. Neduhy na pleti zakryje dobře, ale červené pupínky nezakryl úplně. A přijde mi, že mi zmírnil a zakryl modré kruhy pod očima. Jestli máte aknózní pleť nebo mastnou, tenhle BB nedoporučuji, jelikož jeho krycí schopnost není velká a mohl by mastnou pleť udělat ještě více mastnou a mohla by se více lesknout. Doporučuji na smíšenou, citlivou, suchou pleť. BB se na pleť nanášel velmi lehce, já jsem ho na pleti vrstvila pro lepší krytí, což je super, že se dá vrstvit! Pleť sjednotil, zakryl neduhy, rozjasnil, hydratovala a nezvýrazňuje suché místa na pleti. Přijde mi, že nezvýraznil a nezalézal do vrásek, které mám na čele, což mě štve. BB vydrží opravdu dlouho na pleti. Za sebe BB doporučuji, jsem s ním spokojená!
Tváře a konturování

Duo tvářenky a bronzeru Double Act W7 - Balení tvářenky se mi líbí, četla jsem hodně negativních ohlasů, díky balení, ale mně to nevadí.  Oceňuji, že je na druhé straně balení složení produktu.  Když otevřete balení "vykoukne" na Vás štěteček, který je sice hustý a jemný, ale tahle tvářenka trošku práší, takže doporučuji použít opravdu jemný štětec a potom budete mít po problému. Pigmentace také není velká, ale pro toho, kdo nemá rád hodně pigmentované tvářenky a bronzery a chce jen lehce vykonturovat, tak mu produkt doporučuji. Bronzer je pigmentovanější než tvářenka. Nedoporučuji lidem, co nemají rádi třpytky. Tvářenka i bronzer je obsahují, ale mně se to moc líbí.

Essence Silky Touch Blush - Pořídila jsem si odstín 10 - Adorable. Krásná růžová barvička. Když spěchám sáhnu po ní a jdu. Nevím, jestli se dá ještě sehnat.

Zakrytí nedokonalostí

Dermacol Cover make-up - Používám pro zakrytí nedokonalostí. Včera jsem ho poprvé měla jako make-up je opravdu krycí a stačí maličko, abych nepůsobila jako maska. Mám odstín 208, který mi sedí.

Rimmel Match Perfection korektor - Korektor je se štětečkem. Seženete ho do 150,- Kč. Mám ho v odstínu 010 Ivory. Můžete vidět, že korektor mi opravdu dobře zakryl modré žilky a kruhy pod očima. Včera jsem byla vzhůru až do 3 ráno, takže je vidět, že udělal dobrou práci. Krásně okolí oči projasnil a zakryl nedostatky. Řadím ho mezi lepší korektory. Vadí mi, že rychle ubývá. Znovu si ho určitě koupím.

Paletky stínů a jedny krémové oční stíny


Sleek - Paletka očních stínů Bad Girl -  Krásný obal paletky je černá a matný = v jednoduchosti je krása. Paletka obsahuje zrcátko a aplikátor na oční stíny. Výborná pigmentace očních stínů. Stíny se dají mezi sebou kombinovat. Oční stíny práší a to mi moc nevadí, jelikož si líčím oči jako první a pak nanáším make-up.
MUA UNDRESSED - paletka očních stínů - Paletka stínů od MUA je v platovém obale. Paletka obsahuje 12 očních stínů. Paletka má 9,6 gramů. V paletce najdete matné stíny a se shimmerem. Jejich konzistence je máslovitá, skvěle pigmentované, ale matné stíny nejsou tolik pigmentované jako ty se shimmerem. Můžete s ní vytvořit denní a večerní líčení. Pro dlouhotrvající efekt doporučuji používat bázi pod oční stíny. Pokud použiji bázi pod oční stíny, tak mi stíny vydrží celý den. Já jsem s paletkou moc spokojená.  
Maybelline Color Tattoo  - Krémové oční stíny v odstínu 35. Používám buď samotně nebo jako podklad po oční stíny - potom mi líčení vydrží déle. Krásná barva. Doporučuji.
  
Rty

Gabriella Salvete Dolcezza lipstick  - Vlastním dvě rtěnky a jsem s nimi moc spokojená. Jsou hydratační, takže nečekejte dlouhou výdrž. Ale pokud rty přepudrujete, tak výdrž prodloužíte :-). Co je jejich velké plus? Pokud máte suché rty jako já, tak Vám nezvýrazní suché místa na rtech a krásně rty sjednotí. Koupila jsem je v drogerii Schlecker za 70,- Kč.

Miss Sporty lesk - Když spěchám rychle aplikuji a můžu jít. Hodně lepí, ale tomu zabráníte balzámem na rty, který aplikujete před nanesením lesku.

Řasy a obočí

Essence průhledná řasenka - Skvělá na zafixování obočí. Obočí drží svůj tvar.

Loreal stříbrná řasenka - Už jsem ji měla vyschlou, ale dala jsem si do ní náplň Regina. A teď jsem s ní spokojená.

Tužky na oči

Všechny tři tužky doporučuji. Jsem s nimi spokojená. První je Catrice Smokey Eyes. Nyx 604 Milk, která se hodí na zvýraznění nepigmentovaných stínů. Poslední Oriflame metalická tužka, kterou používám po stíny a vytvoří mi zajímavé líčení.

Máme stejné oblíbence, napište mi Vaše oblíbené produkty a já se budu inspirovat.
♥ ♥ ♥ Mějte krásný den Vaše Kyrkys ♥ ♥ ♥

10 komentářů:

  1. Zinková mast vůbec nevypadá špatně, asi se po ni mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, pěkné fotky i video. Já používám kokosový olej od Purity Vision z DM drogerie - na spoustu věcí. Nepsala jsi někdy náodou o parfému Adidas - Fizzy energy? Teď nevím, jestli u tebe nebo u jiné blogerky jsem o něm četla, jak je super, tak jsem si ho koupila, byla na něj akce, mám ho za 130 Kč. Voní krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní: Děkuji moc. Jo psala jsem o něm, ale jen v oblíbencích. Měj se krásně ♥

    OdpovědětVymazat
  4. První minuta a jsem rozsekaná smíchy =D Lehni Meggie....buch buch buch a pes furt sedí =DDDD já padám z tebe =D

    Večer dokoukám a dám vědět =)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  5. Tess Mart: Věděla jsem, že se zasměješ u tohodle videa :D Dej vědět, jak se Ti líbilo dál :D ♥

    OdpovědětVymazat
  6. No to víš já milovnice zvířat, tak se nediv =D Meguša je úžasná a ty kohouty tam prosím tě střel vzduchovkou já bych buchla už po druhým zakokrhání =D Jinak ten krém sudocrem, se dá kde koupit? Na ty moje suchý haksny po ekzému...díky moc

    Pobavila si jako vždy ;) si prostě skvělá =)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  7. Tess Mart: Jsem moc ráda, že se Ti video líbilo a jsi moje zlatíčko, co mi komentuje každý článek nebo video. Za to Ti moc děkuji♥ Jinak Sudocrem koupíš v lékárně nebo jsem ho viděla v sortimentu dětské kosmetiky v nových Teta drogériích.

    OdpovědětVymazat
  8. Kyrkys Tety, máme většinou jen ve středu Brna a já tam nechodím, nemám to tam prostě ráda. Takže lékárna stejně jsem tam vyslaná Alice pro Four Season =)
    A proč bych nekomentovala? Když ty seš prostě super, sice nevím zkama si, ale kdyby si bydlela někde blízko tak jsem tam snad furt, až bych ti lezla na nervy =D protože takových supráckejch bab prostě moc není. P.S. hlavně jedno má společný, jak ty říkáš - do huby si nevidím =) prostě mi příjdeš jako já, možná troufalé, ani nevím proč, ale prostě to tak cítím ♥ Prostě tě mám ráda =)

    OdpovědětVymazat
  9. Tess Mart: Teď jsou noě udělané tety a já tam taky nerada chodila, ale teď je to bomba mrkni sem: https://www.google.cz/search?q=nov%C3%A1+teta+drogerie&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=qGg-U8yFAsfZsgbU2YAo&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAg&biw=1280&bih=615#facrc=_&imgdii=_&imgrc=co46cNsCrSc_2M%253A%3B35tAvs0CKrt5nM%3Bhttp%253A%252F%252Fmarketingsales.tyden.cz%252Fobrazek%252F201307%252F51e4ff88c4712%252Fteta-0031-51e50691e0daf_520x346.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fmarketingsales.tyden.cz%252Frubriky%252Fobchod%252Fdrogerie-teta-po-dvaceti-letech-omladne-meni-logo-i-obchody_276646.html%3B519%3B346

    Děkuji moc kočko a je bezva, že nejsem sama, kdo si do huby nevidí :D

    OdpovědětVymazat