pátek 25. dubna 2014

Alverde Vital Hydrogel - Sérum


Ahoj sluníčka, snad si užíváte slunečního dne jako já. Před chvilkou jsem dotočila video na téma ParanormalKyrkys. Video máte i s krásným zvukem na konci.

Teď bych se vrhla na dnešní recenzi, která se týká hydratačního séra od Alverde. Už delší dobu jsem si chtěla pořídit sérum na pleť, jelikož jsem na své pleti zaznamenala, že ji něco chybí a kápla jsem božskou, když jsem si tohle sérum koupila. Jdeme na věc! Fotky si můžete zvětšit kliknutím na fotku.
 
Sérum
 
 
 
 
 
Konzistence séra
 
Popis+složení

 
Můj názor?
Jak jsem psala chtěla jsem už delší bodu zkusit sérum na pleť. Od Alverde jsem měla myslím s výtažkem z růže a taky jsem byla spokojená. Tohle sérum od Alverde mě překvapilo a to jsem nečekala zázrak. Sérum jsem pořídila za 140,- Kč v Dm drogérii. Balení se mi moc líbí a pumpička je přeci jen hygieničtější. Konzistence je gelovitá a stačí ho dát opravdu maličko jinak bude hrudkovat. Sérum se rychle vstřebává a krásně voní. Neřekla bych, že hydratuje 24 hodin. Ráno jsem si vyčistila pleť nanesla sérum a to stačilo. Večer jsem nanesla sérum a na něj ještě noční krém. Opravdu mohu říct, že krásně hydratuje, projasní pleť. Jako největší plus beru, že mi zmizelo pár pupínků a neměla jsem tolik rozšířené póry. Za sebe sérum doporučuji. Klidně bych si ho koupila znovu. Kdybych měla smíšenou nebo mastnou pleť, tak bych ho určitě vyzkoušela.

Máte se sérem zkušenosti? Zaujalo Vás?
Mějte krásný sluneční den. Vaše Kyrkysa. 

8 komentářů:

  1. Delší dobu o něm přemýšlím :) nádherně voní, z té vůně jsem fakt úplně unešená :) tak asi si ho teda konečně koupím :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já kosmetice Alverde nějak nefandím. Strašně mi vadí ty vůně jejich produktů, nelíbí se mi obaly (nepotřebuju aby to bylo profi, ale tohle se mi nelíbí), navíc co jsem zkusila, to mi nepasovalo. Na Fleru se dají sehnat za stejnou nebo o něco vyšší sumu opravdové kosmetické zázraky (alespoň mně s pletí dělají zázraky, samozřejmě je to individuální :), jinak sahám po Saloosu nebo kosmetice z obchodů se zdravou výživou. Případně ještě Ryor, i když není stoprocentně přírodní. S Alverde se hold nekamarádíme :(.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty bláho!!!! Tak to je překvapení! To musím zkusit! a kdy jindy, než teď když mě došlo sérum =D p.s. myslíš si, že jsem se koukla na ten šampón v té bille? samozeřjmě, že ne =DDDDDDDDDD

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  4. Anetátor Anetátorový: Jsem s ním moc spokojená :-)

    Marťa: Třeba by ti sérum vyhovovalo :-)

    Tess Mart: Určitě vyzkoušej i ten šampon! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já ho u nás nenašla, ještě to budu zkoušet, snad se poštěstí :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Kyrkys to řekni mé hlavě, která je děravá =D

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  7. Munkey: hodně štěstí :-)

    Tess Mart: to jsi teda :D :D ☺

    OdpovědětVymazat